SZKOLENIA ZAMKNIĘTE I AUDYTY – wyjątkowe programy szkoleniowe skierowane przede wszystkim do właścicieli, kierownictwa, menedżerów i kadry obiektów hotelarsko – gastronomicznych organizujących przyjęcia weselne lub chcących rozszerzyć zakres swoich działań biznesowych o tego rodzaju eventy.

 

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE


 

Cel szkolenia

 

Jako właściciel lub menedżer obiektu chcesz sprawdzić, czy proces obsługi Twoich klientów przebiega prawidłowo, czy i w jaki sposób mógłbyś zwiększyć potencjał biznesowy obiektu? Skorzystaj ze szkolenia przygotowanego przez grono doświadczonych ekspertów z branży eventowej, hotelarskiej i gastronomicznej. Wykorzystaj ich wiedzę i kompetencje, by wprowadzić niezbędne zmiany i rozwinąć swoją ofertę.

Szkolenie zostanie zorganizowane na Twojego terenie obiektu (hotelu, restauracji, domu weselnego, etc.). Zespół ekspercki oraz czas trwania szkolenia zostaną dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojego obiektu.

 

AUDYT EKSPERCKI


 

Cel audytu

Diagnoza problemów w procesie obsługi klienta.

 

Wyróżnienie słabych i mocnych stron obiektu dotyczących organizacji imprez firmowych i weselnych

– badanie efektywności oraz skuteczności procesów wewnętrznych, procedur, komunikacji wewnętrznej

– badanie dotychczas podejmowanych działań z zakresu marketingu i public relations

– audyt procesu sprzedażowego

– badanie procesu obsługi klienta, który zdecydował się na usługę – organizację eventu

– badanie działania działu operacyjnego

– inne cele, ustalone wspólnie z klientem

Wprowadzenie wymaganych procedur i przeprowadzenie odpowiednich szkoleń podnosi wydajność i efektywność pracy, tworzy dobry klimat, pozytywnie wpływa na wizerunek i w rezultacie podnosi potencjał i poprawia możliwości biznesowe firmy lub organizacji.

 

GŁÓWNE KORZYŚCI

 

– podniesienie jakości oferty obiektu – poprawa konkurencyjności oferty organizacji eventów firmowych i imprez weselnych

– optymalizacja poziomu inwestycji w rozwój pracowników

– identyfikacja możliwości i poziomu wiedzy pracowników – identyfikacja potencjalnych menedżerów

– zyskanie wiedzy na temat niezbędnych procedur i możliwości ich wdrożenia

– podniesienie świadomości zarządzania biznesem

– wskazanie nowych szans na rozwój oferty i rynku

– podniesienie kwalifikacji zespołu

– podniesienie umiejętności komunikacyjnych kadry obiektu

 


Przebieg audytu

Audyt ekspercki, czyli badanie o przebiegu zbliżonym do tajemniczego klienta, realizowany jest przez grono ekspertów wyspecjalizowanych w dziedzinie obsługi klienta.

Każdy audyt może być przeprowadzony w trybie tajnym (pracownicy obiektu nie zdają sobie sprawy, że są audytowani, że obsługują audytora, a nie „zwykłego” gościa), lub w trybie jawnym (kadra ma pełną świadomość obsługi audytorów). O jawności bądź utajnieniu audytu decyduje klient.

Audyt złożony jest z czterech kolejnych kroków.

  1. Faza wstępna – ustalenie zasad i zakresu badania z właścicielem obiektu – zleceniodawcą audytu.
  2. Audyt właściwy – Mystery Guest, badanie typu „tajemniczy klient” – sprawdzenie jakości pracy całego personelu lub wybranej grupy pracowników.
  3. Faza finalna – spotkanie podsumowujące z właścicielem – zleceniodawcą audytu.
  4. Przedstawienie raportu z audytu wraz z rekomendacjami zmian i propozycją szkoleń „szytych na miarę”.

Co badamy?

  1. Wizerunek obiektu „na zewnątrz” – jakość witryny internetowej, poziom obsługi rezerwacji telefonicznych, osobistych i elektronicznych, jakość materiałów reklamowych i marketingowych, jakość doniesień medialnych na temat obiektu, jakość opinii na temat obiektu w popularnych serwisach internetowych, etc.
  2. Wizerunek „wewnątrz” – jakość obsługi w recepcji, jakość oferty sprzedażowej, jakość pracy pracowników działu sprzedaży, umiejętności radzenia sobie w sytuacji kryzysowej, poziom i konkurencyjność oferty cenowej, umowy, estetykę obiektu.
  3. Kanały komunikacji – czas reakcji na zapytania telefoniczne i mailowe, poziom i jakość korespondencji i umiejętności komunikacyjne, obecność w mediach społecznościowych.
  4. Inne elementy, ustalone indywidulanie z każdym klientem – zleceniodawcą audytu.


Cennik

Koszt przeprowadzenia audytu zależny jest od wielu czynników, dlatego ustalany jest indywidualnie z każdym Klientem.


Terminy

Terminy audytów ustalane są indywidulanie z każdym Klientem.

 

 

 

Facebook