1. Czym szkolenia w Aspire Academy różnią się od innych dostępnych na rynku?

Proponujemy różne typy szkoleń.

  • dla kandydatów na wedding plannerów.
  • dla osób stawiających pierwsze kroki jako wedding planner
  • dla kadry pracującej w gastronomii odpowiadającej za organizację wesel w ramach reprezentowanych przez siebie obiektów.
  • dla właścicieli obiektów chcących podnieść standardy obsługi i usługi

Szkolenia prowadzi nie tylko jedna z najbardziej znanych i doświadczonych wedding plannerek na polskim rynku, ale także grono uznanych ekspertów. Stworzyliśmy Akademię, w której eksperci z dziedziny: prawa, ratownictwa medycznego, PR, gastronomii będą prezentować swoją wiedzę i doświadczenie pod kątem organizacji ślubów i wesel. Do tworzenia programu podeszliśmy kompleksowo, tak żeby osoby uczestniczące w kursach, miały pewność, że to dobrze zainwestowany czas i pieniądze, żeby czuły że to udana inwestycja we własną przyszłość i uzyskały wartościowy, ceniony na rynku dyplom. Nie będziemy prezentować zbioru danych dostępnych w Internecie, zależy nam żeby osoby, które odbędą takie kursy doświadczyły praktycznych rozwiązań i poczuły „na własnej skórze” na czym polega praca organizatora ślubu i wesela. Każda osoba, która ukończy kurs otrzyma wsparcie konsultanta Agencji Aspire, Katarzyna Gajek będzie wspierać adeptów sztuki wedding planningu w trakcie ich praktyki zawodowej.

 

 

2. Jakie korzyści da mi szkolenie w Aspire Academy?

 

Korzyści: know-how najlepszych specjalistów na rynku, baza sprawdzonych dostawców i wykonawców, mniej stresu w czasie Dnia Ślubu, większe prawdopodobieństwo na powodzenie uroczystości, oszczędność czasu na poszukiwanie informacji w Internecie.

 

Dla kandydatów na wedding plannerów – kuźnia specjalistów:

Jeśli marzy Ci się zawód konsultanta ślubnego, wedding plannera to ucz się od najlepszych i najbardziej doświadczonych ludzi na rynku. Jeśli chcesz inwestować czas i pieniądze miej pewność, że będzie to dobra inwestycja, ceniona przez rynek i środowisko, w którym zamierzasz pracować. Katarzyna Gajek zorganizowała niemal 300 ślubów i wesel, skorzystaj z jej doświadczeń i wiedzy, zaczynając przygodę z branżą. Program szkolenia zakłada kilka poziomów szkolenia, do wyboru.

Korzyści: know – how jednej z najbardziej znanych Agencji na polskim rynku, wiedza i doświadczenie grona ekspertów, dostęp do innowacyjnych rozwiązań, zajęcia praktyczne.

 

Dla pracowników obiektów organizujących wesela:

Pracownicy obiektów organizujących śluby i wesela poszerzą swoją wiedzę, dzięki której rozwinąć będą mogli biznes, w którym pracują. Nauczą sie prezentować usługi i potencjał swoich obiektów, prowadzić sprawy finansowo – prawne, obsługiwać klienta indywidualnego, wypracują standardy, które przeniosą do swojego środowiska pracy, zorientują się w ślubno-weselnych trendach.

Korzyści: będą skuteczniej pozyskiwać nowych Klientów, poprawią jakość obsługi Klientów, wygenerują dodatkowe zyski z tytułu nowych możliwości.

 

 

3. Kto może wziąć udział w szkoleniu?

  

W organizowanych przez Aspire Academy szkoleniach mogą wziąć udział:

  • osoby planujące zostać konsultantem ślubnym;
  • osoby pracujące na pozycjach koordynatorów ds. wesel, organizatorów wesel, pracowników działów sprzedaży, event managerów, managerów obiektów, managerów ds. sprzedaży i marketingu, managerów restauracji.
  • osoby planujące ślub i wesele w parach lub pojedynczo;
  • osoby, które chcą poszerzy swoją wiedzę z zakresu tematyki ślubno – weselnej

 

 

4. Jak zapisać się na szkolenie? Jak wygląda rekrutacja? Czy jest rekrutacja?

 

Na szkolenie należy zapisać się poprzez formularz zgłoszeniowy

W przypadku indywidualnych szkoleń dla kandydatów na wedding plannerów konieczne jest przesłanie CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym oraz odbycie rozmowy kwalifikacyjnej z Katarzyną Gajek.

 

 

5. Czy po szkoleniu/kursie dla wedding plannerów będę mógł samodzielnie rozpocząć pracę?

 

Program szkolenia został opracowany w taki sposób, żeby poruszyć wszystkie aspekty tego zawodu. W czasie spotkań nie zabraknie zajęć praktycznych – odgrywania scenek z pracy konsultantów ślubnych. To, jak szybko absolwent szkolenia będzie w stanie rozpocząć samodzielną działalność, w dużej mierze zależy od jego doświadczenia, determinacji i chęci rozwijania wiedzy. Żeby pozyskać swobodę pracy, obycie niezbędna jest praktyka. 

 

 

6. Osoby na jakich stanowiskach mogą/powinny wziąć udział w szkoleniu dla kadry gastronomicznej?

 

Szkolenia proponujemy dla pracowników mających kontakt z klientami weselnymi. Najczęściej będą to osoby pracujące na pozycjach koordynatorów ds. wesel, organizatorów wesel, pracowników działów sprzedaży.

 

 

7. Na jakiej podstawie dobierani są prelegenci? Kim są prelegenci?

 

Prelegenci, eksperci to osoby, które do współpracy dobiera Katarzyna Gajek. Posiadają wiedzę, doświadczenie, umiejętności trenerskie i wysoką kulturę osobistą.

 

 

9. Jak prowadzone są szkolenia? Jakich metod używacie?

 

Minimalizujemy część wykładową. Większość czasu poświęcamy na warsztaty i inne zajęcia praktyczne.

 

 

10. Jakiej wielkości są grupy? Dlaczego?

 

 W zależności od rodzaju szkolenia oraz w trosce o jakość prowadzonych szkoleń nasze grupy są min. 2-osobowe, max. 20-osobowe.

 

 

11. Czy uczestnicy otrzymują certyfikat po szkoleniu?

 

Tak, osoby, które ukończą szkolenie otrzymują Certyfikat.

 

 

12. Czy istnieje możliwość zorganizowania szkolenia panelowego? Tylko z jednej dziedziny? Czy istnieje możliwość zorganizowania indywidualnego szkolenia?

 

Tak, istnieje możliwość przygotowania szkolenia na indywidualne zamówienie firmy dla kilku pracowników. Wówczas takie szkolenie poprzedza audyt. Szkolenie wyceniane jest indywidualnie.

Tak, oferujemy również szkolenia indywidualne dla kandydatów na wedding plannerów. W tego typu szkoleniu bierze udział tylko jedna osoba, która oprócz zajęć teoretycznych, ma szansę brać bezpośredni udział w realnych przygotowaniach do organizacji ślubno-weselnego eventu. 

 

 

Facebook