kadr

Katarzyna Gajek – „Pani od ślubów”

 

    • W branży ślubnej intensywnie działa od 2005 roku; wcześniej pracowała w agencjach reklamowych, promocyjnych i dziale marketingu międzynarodowej korporacji
    • Doświadczona konsultantka ślubna, właścicielka agencji ślubnej Aspire, inicjatorka powstania Akademii Aspire
    • Zorganizowała niemal 300 uroczystości ślubno-weselnych w tym m.in. dla Małgorzaty Kożuchowskiej, Katarzyny Zielińskiej, Lucasa Podolskiego, Doroty Zawadzkiej, Pameli Bem
    • Z wykształcenia psycholog, absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie
    • Cieszy się szacunkiem zarówno swoich Klientów jak i partnerów biznesowych, dzięki którym Klientom agencji Aspire dostarcza kreatywne, najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania
    • Mama 10-letniej Gabrysi
    • Współautorka poradnika „Ślub i wesele – poradnik bez kantów” – książki stanowiącej zestaw praktycznych wskazówek dla par pragnących samodzielnie zorganizować ślub i wesele

                  

Współpracujemy między innymi z:                                                                                                                                                                                 

 marta

 

             Marta Barlak – „Pani od PR”

 

    • Doświadczony PRowiec z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem
    • Od 2007 roku dba o dobre kontakty marki Aspire i jej właścicielki z mediami oraz o korzystne i interesujące, szczególnie z punktu widzenia potencjalnych Klientów agencji wedding plannerskiej, możliwości partnerstwa biznesowego
    • Jest do dyspozycji samych Państwa Młodych potrzebujących wsparcia w prowadzeniu polityki komunikacyjnej wokół uroczystości ślubu i wesela
    • Z wykształcenia polonistka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego
    • Współautorka poradnika „Ślub i wesele – poradnik bez kantów” – książki stanowiącej zestaw praktycznych wskazówek dla par pragnących samodzielnie zorganizować ślub i wesele

 

 gosia

Małgorzata Kaliszewska – florystka i dekoratorka wnętrz

 

    • Pasjonatka kwiatów i pięknych wnętrz
    • Właścicielka pracowni florystycznej G-Fiore
    • Od niemal 18 lat spełnia najbardziej wyrafinowane marzenia swoich Klientów oraz sprawia, że niemożliwe staje się możliwe
    • Sale konferencyjne zamienia w sady, zimowe pawilony w gaje rodem z gorącej Sardynii
    • Po godzinach podróżniczka szukająca inspiracji w pięknie świata
 
 274U0445

Anna Nowakowska, ekspert branży eventowej i hotelarskiej

 

    • Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, z branżą eventową związana od 10 lat
    • Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, kierunku Turystyka i Rekreacja
    • Blogerka – Prowadzi bloga poświęconego obiektom i miejscom spotkań – strefaMICE.pl
    • Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów
    • Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji
    • Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz z spotkania Event Camp dla młodych adeptów branży eventowej oraz studentów, którzy chcieliby wkroczyć w świat branży eventowej
    • Jest ekspertem z zakresu przystosowania obiektów i miejsc spotkań do branży eventowej i zmiany przestrzeni konferencyjnej w eventową
    • Pochłaniają ją hotelarstwo, event marketing, marketing miejsc, eventy plenerowe oraz szkolnictwo
    • Prywatnie uwielbia piesze wędrówki po górach, w szczególności po polskich Tatrach. Miłośniczka muzyki jazzowej i filmowej

 

 

 pani urzednik

Ewa Soroka, kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

 

    • Wieloletni pracownik administracji samorządowej, kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
    • Wykładowca w ZDZ w Pruszkowie.
    • Absolwentka wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowych Kwalifikacyjnych Studiów Administracyjnych w Zakresie Rejestracji Stanu Cywilnego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji
 
birek_1200

Konrad Birek, szef kuchni

 

    • Specjalista ds. rozwoju rynku gastronomicznego w Unilever Polska, w latach 2012-2014 szef kuchni w autorskiej restauracji Roberta Sowy „Sowa i Przyjaciele”
    • Absolwent Technikum Gastronomicznego przy ul. Poznańskiej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomi w Poznaniu
    • Zwycięzca konkursów Polish Prestige Hotels o tytuł Profesjonalisty Roku oraz Mistrzostw Polski w Potrawach z Ryb „Sielawa Blues” w Starych Jabłonkach
    • Pracował jako chef de partie w restauracji oraz jako zastępca szefa kuchni w hotelu sieci Best Western w Wlk. Brytanii 
    • Wieloletni Chefa de Partie w hotelu Jan III Sobieski
    • Wraz z Robertem Sową bierze udział w licznych prezentacjach oraz degustacjach kulinarnych, występuje na szklanym ekranie jako częsty gość kącików kulinarnych w programach telewizyjnych
    • W 2010r. wspólnie ze ojcem Stefanem Birkiem wydał autorską książkę kulinarną „Birkowie od kuchni”. jest współautorem „Księgi Szefów Kuchni”, wydanej w 2013 roku
    • Jego kulinarne autorytety to przede wszystkim ojciec – Stefan Birek, Robert Sowa i brytyjski szef kuchni Gary Rhodes
 hhh

 

Tomasz Barlak, pedagog, ekspert z zakresu pierwszej pomocy

 
    • Instruktor Pierwszej Pomocy Harcerskiej Szkoły Ratownictwa ZHP od 2009 roku (uprawnienia szefa szkolenia), instruktor BLS/AED Polskiej Rady Resuscytacji w latach 2009-2013 (obecnie Status IC – Instructor Candidate)
    • Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej
    • Członek sztabu organizacyjnego XII ogólnopolskich Zawodów ZHP w Ratownictwie, szef wielu kursów, szkoleń, warsztatów z zakresu ratownictwa i pierwszej pomocy zarówno w organizacjach pozarządowych jak i w instytucjach państwowych
    • Fan turystyki górskiej, interesuje się historią polskiego alpinizmu 

 

logo prawie ok

Ubezpieczenia ślubów i wesel

 
    • Specjaliści w zakresie ubezpieczania wszelkiego rodzaju eventów, w tym także ślubów
    • Na rynku od ponad 6 lat
    • W ramach swojej oferty proponują polisę, która pokrywa:
        • Odwołanie imprezy z powodu śmierci, choroby lub wypadku kluczowych osób (pary młodej) i ich najbliższych (rodziców)
        • Odwołanie imprezy organizowanej na zewnątrz z powodu pogody zagrażającej bezpieczeństwu uczestników,
        • Odpowiedzialność cywilną włączającą szkody spowodowane min. zatruciem pokarmowym,
        • Ubezpieczenie uszkodzeń mienia wynajmowanych pomieszczeń,
        • Ubezpieczenie konstrukcji budowanych na zewnątrz (namiotów itp.)
        • Ubezpieczenie sukni ślubnej,
        • Ubezpieczenie prezentów ślubnych

 

 

x

Kinga Piątkowska-Wolska, adwokat

 

    • Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego
    • W latach 2006-2010 odbyła aplikację adwokacką 
    • Współpracowała z kilkoma warszawskimi kancelariami
    • Od 2011 roku wpisana na listę adwokatów
    • Zajmuje się kompleksową obsługą podmiotów gospodarczych (w tym w szczególności obsługą prawną, sporządzaniem opinii prawnych, negocjowaniem, sporządzaniem i opiniowaniem umów handlowych

 

 

 birek2_1200

Łukasz Birek, dyrektor gastronomii

 

    • Absolwent Technikum Hotelarskiego przy Zespole Szkół Gastronomicznych im. prof. E. Pijanowskiego w Warszawie
    • Absolwent kierunku Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gatsronomii i Turystyki w Warszawie
    • Doświadczenie zdobywał m.in. w hotelu InterContinental w Warszawie, Hotelu Windsor Palace & Conference Center w Jachrance
    • Przy obsłudze eventów współpracował m.in. z hotelami Le Royal Meridien Bristol, Jan II Sobieski, Novotel, Hotel Grand, Holiday Inn
    • Obecnie Dyrektor Generalny w Restauracji Sowa & Przyjaciele
    • Instruktor praktycznej nauki zawodu

 

 

Facebook